czwartek, 10 grudnia 2015

Jak sprawnie i przyjemnie pracować-czyli co ułatwia mi pisanie

Jak zapewne wiecie podstawą dobrego posta jest sprzęt. Telefon, komputer tablet cokolwiek co pisze. I daje nam możliwości do pracy w miarę sprawnie. Zresztą nie tylko do pisania postów, ale i pracy. Dlatego dziś prezentuje wam mój niezbędnik!
Podstawą dla mnie jest sprawny i szybki komputer. Na który nie muszę czekać 5 minut, aż mi się załaduje. Od zawsze marzyłam o MacBook Pro. No, a że maturę zdałam dobrze to rodzice sprawili mi taki prezent na studia. W celu ułatwienia ich. Powiem tak, gdybym miała się zastanowić raz jeszcze, powiedziałabym to samo. Ten komputer jest cudem techniki. Wyświetlacz Retina pozwala mi oglądać grafikę na najwyższej jakości co jest pomocne przy edycji zdjęć w Photoshop. Mój laptop ma 13 cali i nie zamieniłabym go na większego klunkra. Jestem bardzo zadowolona również z tego, iż jest bardzo lekki. No i co ważniejsze dla mnie jako kobiety mieści się do torebki. Jaki jest minus? Otóż musiałam dokupić sobie stacje do dysków CD. Jednak jeden minus na tyle plusów to nic.
Do wykonywania zdjęć korzystamy z aparatu firmy Canon lub Sony. Niestety co do aparatów wam nie pomogę, gdyż zwyczajnie wykonywanie zdjęć to nie jest moje ulubione hobby. I także nie pasjonuje się w ich robieniu. Jak mój fotograf.
Kolejnym niezbędnym elementem mojej elektronicznej kolekcji jest mój telefon iPhone 6. Koloru złotego. Taki kobiecy akcent. Uwielbiam go. Mogę wręcz rzecz, iż od telefonu jestem uzależniona. Zdjęcia jakie robi bardzo zadowalają mnie. Nie jest on za wielki ani za mały. Aczkolwiek zastanawiam się nad nowszym modelem. Jednak to z czasem. Do tego używam iPad 64 GB. Tyle, że bardzo okazyjnie. Przeważnie do czytania, ale nie książek. Gdyż jestem tradycjonalistką i książkę uznaje tylko w wersji papierowej. To samo tyczy się gazet.
Bardzo ważnym elementem wręcz nieodłącznym w czasie jakiejś pracy, czy to na komputerze, czy czymś innym jest dla mnie muzyka. W tym celu mam mały podręczny głośnik z możliwością prowadzenia rozmów, Beats Pill. Małe cudo techniki, ale ma świetne basy. No i ułatwia mi prowadzenie rozmowy w czasie sprzątania, bo nie jestem uzależniona od słuchawek lub trzymania telefonu przy uchu. Posiadam również głośnik stacjonarny JBL, ale bez możliwości prowadzenia rozmów. On jest używany tylko do słuchania muzyki. I jest dość nieforemny. Ze względu na swoją wielkość.
Z racji tego, iż bardzo szybko eksploatuje kable od słuchawek zainwestowałam w Beats Solo2. Ze z względu na to iż kabel zawsze można odłączyć i zwinąć. Co w zwykłych słuchawkach jest nie możliwe. Plusem tych słuchawek jest to, iż w czasie słuchania muzyki nie słyszę nic co dzieje się. Także gwarantują one 100 % koncentracji na muzyce, bez szumów z tła.
I na koniec, moim małym uzależnieniem w czasie robienia czegoś jest używanie balsamów EOS. To takie przyjemne. Zwłaszcza, że pachną one tak bosko, iż nie sposób się nie uzależnić. Podobno w smaku też są dobre ;) Nie wiem tego osobiście, ale jak mój ukochany mnie całuje to mówi mm pycha.
Polecam wam każdą z wymienionych tutaj przeze mnie rzeczy. Są one nie zawodne. I bardzo ułatwiają mi pracę. Oczywiście mała rada. Nie radzę przedawkować. Ja swój sprzęt nabywałam sukcesywnie. I to właśnie mnie satysfakcjonuje. Jednak są to tylko gadżety. A na nich nie opiera się życie. Taka mała przestroga :)
Liczę, że mój nie zanudził. Gdyż był typowo technologiczny. Jednak co tam :)) Czasem  trzeba spróbować czegoś nowego!
Kochani a jaki byście chcieli następny post? Jakieś propozycje? 
A może spośród podanych tematów wybierzcie jeden ulubiony, o którym chcielibyście poczytać:
1. Moda i uroda-czyli co polecam w Niemczech jakie kosmetyki są warte uwagi.
2. Gorączka przed świątecznych zakupów.
3. Jak wygląda Niemiecka wigilia.
4. System zdawania na prawo jazdy w Niemczech.
5. Dokładny opis edukacji Niemieckiej. 
Także wybierajcie! :))








Zdjęcia wykonałam iPhone 6 

*Uwaga -Balsamy EOS ja nabyłam w Douglas, niestety w Polsce nie ma ich w drogeriach daletego odsyłam na stronę :
*Natomiast po resztę gadżetów odsyłam na stronę :


Follow my blog with Bloglovin


12 komentarzy:

  1. Właśnie powiem Ci, że teraz do Douglasów trafiły właśnie EOS! Stąd sama zastanawiam się bardzo nad ich zakupem, bo do tej pory powstrzymywał mnie wyłącznie fakt, że były niedostępne. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jak byłam w Polsce w listopadzie nie było. Także przepraszam za nie świeże informacje ! :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w EOS tylko kiedy je powąchałam (niestety muszę je kupować przez internet, bo jak wspomniałaś nie są dostępne) ♥ Fajnie poznać Twoją opinię na temat tych gadżetów, może kogoś zachęciłaś do zakupu? :) Mi bardzo spodobało się Twoje etui na telefon, jest po prostu przecudne ♥ Jeżeli miałabym wybierać któryś z tych tematów, wskazałabym chyba ,,Gorączkę świątecznych zakupów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te balsamy to magia ! Mam nadzieje, że ktoś się przekona :)) Etui zakupiłam na wycieczce :)

      Usuń
  3. Sporo tych cudów techniki :) ale fajnie, że jesteś ze wszystkiego zadowolona, i że znacznie ułatwiają Ci pracę :) Jeśli chodzi o propozycję tematów to ja chętnie poczytałabym o wigilii w Niemczech. Bardzo jestem ciekawa jak tam się to odbywa, czy mają jakieś swoje nietypowe tradycyj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest otaczać się rzeczami, które są nam przydatne, ułatwiają i sprawiają radość:)

    Z chęcią poczytam, jak wygląda Niemiecka wigilia.

    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezawodne i przydatne!
      Pozdrawiam również :))

      Usuń
  5. EOS to dla mnie ratunek w zimie! :)
    Zapraszam do mnie na pierwszy blogowy KONKURS :)
    www.killukitty.blogspot.com
    Do wygrania cudowna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy bardzo podobny gust jeżeli chodzi o sprzęty elektroniczne ;) Z tym, że Ipada używam niemal codziennie, nie okazjonalnie, według mnie niezwykle przydatne połączenie komputera i telefonu, zdecydowanie wygodniej przewijać, scrolować strony na większym wyświetlaczu niż Iphonowy.
    A jeśli chodzi o Maca, tutaj doczynienia mam z air'em, ale apple to apple, do żadnego ich sprzętu nie mam zastrzeżeń ;)
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Apple to Apple :)) iPad jest za duży jak dla mnie :))

      Usuń