poniedziałek, 21 grudnia 2015

Nowe mieszkanie, czyli jak urządzić się w dwa dni

Przeprowadzki bywają wyczerpujące zwłaszcza jeśli wprowadzamy się do nowego mieszkania. Ale co tam, kto by patrzył na te wszystkie trudy biorąc pod uwagę fakt własnego mieszkania? Nikt. W końcu wszędzie dobrze, ale w swoim własnym najlepiej. Nie będzie dziś obszernego tekstu, tylko masa zdjęć z nowego mieszkania. Plus parę informacji o sprzętach, które wchodzą w wyposażenie mojego domu. Czyli jak zawsze coś co mogę i chcę wam polecić! Nie zawiedziecie się. A tym czasem…
Zapraszam do oglądania zdjęć!


  
Kuchnia 
















Kuchnia wyposażona sprzętami: Bosch, Delongi, Gerlach, Home&You, Duka, Zepter, Superważne


Salon







Cały salon jest wyposażony ze sklepów Nimieckich plus Home&You. Wszystkie meble wykonane są z prawdziwego drewna. 
Sypialnia 








Cała sypialnia wyposażona jest meblami wykonanymi z drewna, a także dekoracjami z Home&You

Łazienka






Korytarz 


Zdjęcia wykonane iPhone 6
Miłego oglądania!! 

A także zapraszam was na moją stronę i mojego współpracownika(Który ostatnio się leni i nie robi żadnych nowych zdjęć) Adam Spy:



Follow my blog with Bloglovin

14 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia dlaczego, ale urzekła mnie twoja kuchnia.. Czułbym sie w niej idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) oby Wam się dobra mieszkało :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna estetyka wnętrz, wszystko do siebie pasuje. Sama urządzałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Moje dzieło. Parę rzeczy zawsze można poprawić. Jednak jak na razie mi się podoba!

      Usuń
  4. Wszystko podoba mi się bardzo! :-) Pięknie urządzone, bardzo gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi się podoba wystrój ♥ Naprawdę, wszystko ma swoje miejsce, jest taki klimat... Czułabym się bardzo przytulnie w takim mieszkanku :) I zakochałam się w tej masce, pod fotografią ze świecami Yankee ♥

    callmeanthony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Wszystko urządzałam według swojego gustu ! :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne to Wasze mieszkanie. Klimatyczne i stylowe. A klika kuchenny sprzętów mamy nawet podobnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha też tam taką sówkę! Dostałam pod choinkę. :D

    OdpowiedzUsuń