piątek, 1 stycznia 2016

Kiedy czas na zmiany (nie) dotyka nas

No to oficjalnie mamy już rok 2016. Rok starsza. Maskara. W czerwcu stuknie mi 20 lat. Jak mawia wiele osób najpiękniejszy czas! Oj tak. Już nie mogę się doczekać. Chociaż ktoś mi kiedyś powiedział dziś masz 20 lat. A następnego dnia budzisz się i masz 40… Co za pesymista! Nowy Rok to nie czas na pesymistyczne pisanie. Więc nie będę nikogo nim męczyć. Zwłaszcza, że lekko daje nam znaki dzień wczorajszo-dzisiejszy. Przez co człowiek jest niezbyt "dzisiejszy" ;)
Wczoraj a właściwie z 31 na 1 był Sylwester. I powiem wam, że bawiłam się genialnie. Dziś jestem padnięta. Jednak warto było.
Nie będę was dziś zanudzać tekstem tylko zaprezentuje wam parę swoich zdjęć. Takich podsumowujących ten rok miniony. Zdjęcia moich metamorfoz. Taka mała galeria próżności. Co jest zresztą naturalne u kobiety.
Miłego oglądania!
Całego Roku 2015 













Zdjęcia wykonane przez Adam Spy 



Follow my blog with Bloglovin



6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, jestem ciekawa jakiego cienia do powiek użyłaś, daje bardzo efektowny look

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel i z inglota mieszanka :)) Dziękuje

      Usuń
  2. Prześliczne zdjęcia. Chyba najbardziej spodobało mi się z tym wyraźnym makijażem. Świetnie na nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna nowoczesna fryzura w wersji blond szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym żeby mi tak stuknęła 20, a nie 30, a nawet 31 w tym roku ;-) No, ale jak to się mówi nie ważne jest ile mamy lat tylko na ile się czujemy :-)Świetne zdjęcia i szczególnie spodobało mi się to z mocnym makijażem oka :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń