niedziela, 15 maja 2016

Ten weeks challenge- moja metamorfoza

Cześć kochani. Ostatnio były posty z cyklu mój przewodnik po świecie. Dziś trochę wrzucę na luz. Mianowicie nie będzie postu o podróżach. Relaks nikomu nie zaszkodzi :) Dlatego postanowiłam pokazać wam moją przemianę. Tak, powrót do domu służy. No i postanowiłam skorzystać z małych zabiegów upiększających. Plus rozpocząć "ten weeks challenge". 
Jak wygląda moja zmiana to przekonacie się na zdjęciach :



Pierwsze co zrobiłam po powrocie do Polski to… włosy. Rozjaśniłam. I dalej jestem w procesie rozjaśniania. Kosmetyczka i te sprawy. Zakupy. Wydaje mi się, że zmiana na korzyść. Jednak nie mi oceniać. Ze spodni postawiłam na spódniczki. Czyli bardziej kobiecy look. Oczywiście nie rezygnuje ze spodni całkowicie. Kolejną przemianą jest moja dieta. Jako, że samymi ćwiczeniami sylwetki nie zrobi się just like that, postanowiłam zwrócić uwagę na to co jem. Mianowicie zero pieczywa białego. Koniec ze słodyczami od ponad 3 tygodni. Same warzywa. Zero ziemniaków, ryżu, śmietan, serków itp. Innymi słowy koniec z zapychaczami. Nie jem również wieprzowiny, wołowiny. Drób i ryby to podstawa. Oczywiście jedyny napój to woda niegazowana i kawa. Jeśli idzie o owoce tylko cytrusy.  Plus ćwiczenia: 40 minut na orbitreku na poziomie 12. 15 minut ćwiczeń na ręce. Przysiady z obciążnikami. Rowerki. Rolki. Brzuszki. Jakie są efekty? Dobre. Jednak na ideał wciąż pracuje. Jak to mówią ideały nie istnieją, ale dobrze ja pracuje na swój własny. Jakie będą efekty? Na to musicie poczekać ;) A tu małe co nie co z wczoraj.



Zdjęcia wykonałam iPhone 6


Follow my blog with Bloglovin

10 komentarzy:

  1. Hej :-) włosy cudnie, kolor teraz jest bardzo ładny i Tobie pasuje :-) ja w ciepłe dni także uwielbiam spódniczki a w moim obecnym stanie w szczególności :-) oj ja to chyba bym nie dała rady aż tak zabrać się za metamorfozę chyba że bym miała mocny doping :-) trzymam za ciebie kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :-) dni słabsze też mam niestety. Spódniczki są świetne na ciepłe dni!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super post! Świetnie to wygląda ! Może zaobserwujemy? :)
    zapraszam też do mnie:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i z przyjemnością! :)

      Usuń
  3. Thank you for your nice comment, I was really happy to read it! You look really beautiful! I'm so in love with your hairstyle :)

    Love Bea
    www.pinkrooms.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! That is really nice :)

      Usuń
  4. Trzymam więc za Ciebie mocno kciuki i za pracę nad Twoją wymarzoną sylwetką. Z Twoim zaparciem myślę, że bardzo szybko osiągniesz sukces :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :-) też mam taką nadzieje :)

      Usuń
  5. Przecudnie wyglądasz! Blond i ta fryzura jest dla Ciebie stworzona! :)

    OdpowiedzUsuń