poniedziałek, 27 czerwca 2016

Nowy etap-20-stka

Hej kochani, niestety długo mnie znowu nie było. Jednak teraz jestem w trakcie przeprowadzki. I tych wszystkich formalności z tym związanych. A, że do czwartku 30 czerwca, chcemy już się wprowadzić do nowego mieszkania. To jest masa pracy. Masa sprzątania. Po prostu toniemy w obowiązkach. Przez cały zeszły tydzień harowaliśmy od rana do wieczora. Czyli od 8 do 24… No ale czego nie robi się dla nowego mieszkania. Później pokaże wam jak się urządziliśmy.
Teraz co do mojego "ten weeks challenge"- nadal trzymam dietę. Cheat day, cóż w ostatnim tygodniu zdarzył mi się parę razy. Ze względu na to, iż w trakcie przeprowadzki nie było czasu by zjeść coś normalnie… Sami wiecie jak to jest.
Co dalej, nie długo znacznie się kompletnie nowy etap w moim blogu. Czyli zmieniamy programy wycieczkowe. W końcu nowa część Niemiec i tak dalej. Również będę szykować się do paru innych przedsięwzięć. Jednak o tym po kolei. I na razie jeszcze nie teraz. Natomiast co mogę zdradzić- we wrześniu szykuje mi się porządny urlop. Relaks.
Jak również domyślacie się wróciłam do Niemiec. Po długiej nie obecności. Obchodziłam swoje 20 urodziny. Fakt faktem, dość kijowo. Jednak obijemy to sobie nie długo. I to w wielkim stylu. Jako, że skończyłam 20 lat, dość poważny wiek, to chciałabym również troszkę zmienić mojego bloga:
1. Więcej fitnessu.
2. Więcej motywacji.
3. Więcej informacji.
4. Nowe miejsca. 
5. Trochę o wakacjach.
6. Co nie co bardziej personalnego. 
7. Masa nowych zdjęć.
I wiele wiele więcej! 

Także wszystkim 20 latką, życzę masę energi! I wytrwałości.
A także dziękuje tym, którzy śledzą mojego bloga ;) 

Całusy! 
I udanych wakacji!! 




4 komentarze:

  1. Witam. Czy można skontaktować się z Tobą drogą mailową? Nie znalazłam nic na blogu, a chciałabym zadać parę pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zdjęcia mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ciągle coś jest do zrobienia, ale już niedługo będą nowe zdjęcia! :)

      Usuń
  3. Kurczę a ja niedługo 30- tkę kończę, ale ja stara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń