wtorek, 30 sierpnia 2016

Chwile umieszczone na zdjęciach

Ostatnio był Hanau i Frankfurt. A dziś będzie krótko. Bez żadnych opisów. Mam dla was małą sesję zdjęciową z Hanau. A dobyła się ona w jednym z parków koło zamku.
Z racji, iż ostatnio pogoda była bardzo udana, czytaj prawie 40 stopni. To dlatego zdecydowaliśmy się na zdjęcia w plenerze. W sumie to był dość spontaniczny pomysł. Jak zwykle zresztą. Co do samych zdjęć to niby nie ma w nich nic specjalnego. Jednak dla mnie są one jednymi z najlepszych zdjęć plenerowych. Są kompletnie naturalne i nie pozowane. Po prostu dobra zabawa i radość ze wspólnie spędzonego czasu. Innymi słowy chwile umieszczone na zdjęciu. Plus sam fakt, iż mój strój oddaje na totalny luz. Czyli weekend bez stresu. Czysty relaks i zabawa.
Zapraszam do oglądania!
 To jest jedno z moich ulubionych zdjęć. W sumie proste zdjęcie cieni dwóch osób, ale nie do końca. Bo te dwie zwykłe osoby łączy niezwykła historia

 A to jest mój nowy zwierzaczek. Rozkoszny prawda? 

Tego mi się udało uśpić :) 

 Na podziwianie widoków zawsze jest chwila czasu 

 To jest również mój faworyt, ze względu na świetne kolory. Lekko mrocznie i klimatycznie. Tak jak lubię :)

A tutaj artystyczny nieład. 

5 komentarzy: